Kaffe och en tidning..

Så, nu är jag äntligen hemma efter att ha suttit i biblioteket till 14..
Eller, ja har faktiskt vart hemma i 30 minuter men..
 
Nu ska jag dricka upp kaffet och leta upp syrrans kamera och batteri, plocka fram moppen och komma ihåg syrrans hjälm.. Skall nämligen upp till stallet för att hämta henne  vid 6 men då tyckte jag än, varför inte titta på hennes lektion och kanske knäppa lite kort..  Men de får vi se, bilder kanske jag helt glömmer av att ta xD
 
Skall iallafall bli roligt att titta på! Men efter hon ridit får vi åka och tanka! Det får jag helt enkelt inte glömma!
 
Puss och Kram!
 
(Se upp imorgon..  funderar på att skriva lite vad jag gillar xD)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0