Dag 3 - Mina Katter

(Som ni kanske märker tar jag listan lite som jag känner och inte var dag ;) )
 
 
Vi har då två galenpannor i de här huset - Trixie och Biffen!
 
 
 
Tricolora - Trixie
 

Trixie är född i september 2006 och var två månader när hon flyttade hit.
Detta året är alltså sjätte året vi har henne.
 
Hon är en dam som älskar att leva rövare och hon vill gärna vara med överallt trots att man schasar bort henna så är hon där igen inom en mycket kort stund..
 
Hon är lite egen och vill inte alltid mysa och så, men när man ligger i soffan på kvällen hoppar hon gärna upp och gosar. När man kommer hem kommer hon springande och pratar sjukt mycket, är nästan glad ibland att jag bara hör "mjauu,mjaaauuu!" och inte ord!
 
På ena tassen har hon ett hjärta!
 
Hon är min lilla prinsessa och har alltid något bus på gång!
 









 
 
 
Biffen
 
Våran andra katt heter Biffen och är också född 2006, vi fick honom i december och de båda små blev kompisar med en gång!
Biffen har varit med om mer på 2-3 månader i livet än vad många hinner med på hela sitt liv, han har blivit övergiven, fastnat i en klampefälla vilket har gjort honom skev i huvudet och gett honom ett par rejäla ärr, han har varit försvunnen i över 3 månader innan han blev kastrerad och han tycker inte om när det kommer mycket nytt folk.
Men han är en kelig kille som älskar att mysa i soffan och sola!
 





Kommentarer
Postat av: sara

söttttiiiisar <3 <3

2012-08-29 @ 13:15:58
URL: http://sarrriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0