Dag 2 – Snabbt om mig!

 
 
Jag heter Ida och bor på Tjörn!
Vad mer bör ni veta än mitt namn egentligen.. =)
 
Jag tycker om att fotografera och är praktiskt taget förlovad med min kamera, trots att jag ibland gärna byter ut den mot pappas.
När jag inte leker med kameran sitter jag vid datorn och redigerar bilder, skriver och är social med folk!
 
Är en datanörd kan man väl säga, lyckas för det mesta få iordning på tekniken när den strular och jag älskar att spela Settlersdet är liksom mitt liv i korthet ^^
 
Men IRLutanför datorn alltså – så tycker jag mycket om djur, böcker och penna å papper!
Skall innan året är slut ha klarat körkortet så att ingen gnäller mer om det xD och så skall jag ha fixat allt jag missat i skolan! Ja, de va lite om mig då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0