Dag 1 - Något som gör mig glad!

Om jag skulle beskriva vad som gör mig glad med endast ett ord så hade det blivit - Hästar!..
För vad skulle egentligen jag varit idag utan dessa fina djur?
Det är i stallet jag haft halva livet i princip, så det är trist att det inte längre är så :(
 
 
(Jag och Cotten - Finalen Troya 2010...)
 
 
Du som aldrig suttit på en häst vet inte vad du missat!
De är verkligen ett fantastiskt djur och att få känna den kraften och kunna få dem att göra saker med dig på ryggen, det är rätt häftigt!
Glädje är väl olika från person till person, men jag är riktigt glad när jag sitter på en häst, barbacka i galopp på en skogsväg med vinden i ansiktet!
 
Om jag nu mot all förmodan "hittar" en häst igen så skall jag verkligen göra det jag kan för att det skall fungera i längden och inte bara för stunden..
Vill så gärna känna glädjen när det går bra, när man bara haft en mysig uteritt eller när det funkat på tävling..  

Men hästar - Det är verklig GLÄDJE och LYCKA för mig!
 
 
 
(Bilder nedan är på mig och Cotten!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0