At Nösnäs... IGEN!

Detta är ett tidsinställt eftersom att jag skall vara i skolan som jag egentligen skulle sluppit nu...

Så jag skall bara säga en sak! SNACKA med era lärare så att ni får gjort allt ni skall hinna med på 3 år i Gymnasiet, annars får ni oxå göra extra saker när ni egentligen skulle varit klara med skolan, men aja, sörja över det kan jag göra när ja hinner, men inte nu!

Får helt enkelt få detta överstökat fortast kvickt så jag slipper det sen.. 
Egentligen gör det mig ingenting att jag får fortsätta lite med skolan, men ändå är det rätt surt..
Får väl se det från den ljusa sidan, jag har närmre till trafikskolan nu när jag ändå kommer vara i Stenungsund hela dagarna, haha..
 
Sen så gillar jag ju kläder, och klädaffärer, så mitt bankkonto lär få lida, fast jag tänker nog faktiskt inte handla så mycket eller ofta för den delen.. 
(Och min garderob kommer troligen behöva rensas rätt omgående om jag nu skulle handla kläder.. btw..)
 
 
Men men, det var iaf dagens planering, snacka med min lärare...
 
Det är sjukt vad fort sommaren har gått!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0